مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره تحصیلی

  • ۰
  • ۰


رشته های بدون کنکور پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی اعلام شد

لیست رشته های بدون کنکور پیام نور برای نیمسال دوم کدامند؟(مطالعه مقاله)

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن 97 چگونه است؟(مشاوره تحصیلی درخت دانش)

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور پیام نور چه تاریخی است؟(مطالعه مقاله)

و ... ؟؟

در این مقاله سعی بر این داریم به تمام سوالات داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه 97-98 پاسخ دهیم لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه بفرمایید.

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه 97-98 منتشر شد

رشته های بدون کنکور پیام نور بهمن ماه امروز در تاریخ 25دی ماه 97 منتشر شدند و لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور نیمسال دوم 97-98 در زیر قرار داده ایم لطفا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

رشته های بدون کنکور پیام نور بهمن 97

برای اطلاع از زمان و نحوه و شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور 97، مدارک لازم جهت ثبت نام می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

چه کسانی می توانند در رشته های بدون کنکور پیام نور 97 ثبت نام نمایند؟

کلیه کسانی که در آزمون سراسری سال 97 شرکت کرده اند و یا به هر دلیلی نتونستند که حضور داشته باشند، می توانند از رشته های بدون کنکور پیام نور انتخاب نمایند و در صورتی که در کارنامه علمی(اولیه)،  برای پیام نور مجاز شده اند نیز رشته های با کنکور پیام نور ٩٧ را هم می توانند انتخاب کنند.

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور پیام نور نیز هر ساله در دو ورودی مهر و بهمن صورت می گیرد. اولین ورودی که مهر می باشد باید در زمان مرداد ماه همزمان با انتخاب رشته ٩٧ انجام شود. با انتخاب نهایتا 150 رشته از رشته محل های ذکر شده در دفترچه که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی است به ترتیب اولویت انتخاب رشته کنکور سراسری ٩٧ نمایند.سپس سازمان سنجش آموزش کشور بر اساس سوابق تحصیلی بررسی لازم را انجام داده و نتیجه اعلام خواهد شد. برای نوبت ورودی بهمن که برای تکمیل ظرفیت است، کسانی که در دوره انتخاب رشته مهر پذیرش نشده اند این بار با انتخاب یک کد رشته محل می تواند شانس خود را بیازمایند. و برای مهر یا بهمن شروع به ادامه تحصیل کنند.

برای ثبت نام بدون کنکور پیام نور ٩٧ در رشته های بدون کنکور در هر جای ایران، می توانید با شماره تلفن 9099072943 تماس و با واریز کردن هزینه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور اقدام نمایید و تمامی مراحل ثبت نام خود را با اطمینان خاطر به مشاوران درخت دانش در مرکز بسپارید تا ثبت نام شما به بهترین صورت ممکن انجام گیرد.

کسانی که در کنکور سراسری شرکت نکرده اند و تمایل به شرکت در دانشگاه پیام نور بدون آزمون دارند نیز می توانند برای ثبت نام از طریق سوابق تحصیلی با مشاوران درخت دانش تماس گرفته و هماهنگی نموده و برای ثبت نام اقدام نمایند.

شرایط ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه ٩٧

با داشتن یکی از موارد پایین می توانید در دانشگاه بدون کنکور پیام نور ثبت نام نمایید.

داشتن دیپلم ۴ ساله، داشتن پیش دانشگاهی ویا داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم)

البته با داشتن مدرک دیپلم فنی حرفه ای نمی توان در این دانشگاه شرکت نمود.

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور گروه ریاضی و فیزیک

ریاضیات و کاربردها، آمار و کاربردها، فیزیک، علوم کامپیوتر، علوم ورزشی، علم اطلاعات و دانش شناسی، علوم و مهندسی آب، اقتصاد کشاورزی، شیمی کاربردی، روانشناسی،  حسابداری، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت جهانگردی، مهندسی صنایع، مهندسی هوافضا، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مدیریت پروژه، مهندسی نفت، مهندسی برق، مهندسی پلسمر، مهندسی شهرسازی، مهندسی خودرو، مهندسی راه آهن، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و متالوژی، مهندسی معماری

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور گروه علوم انسانی

حسابداری، مدیریت دولتی، مدیریت جهانگردی، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، علوم اقتصادی، روانشناسی، حقوق، پژوهشگری اجتماعی، علوم ورزشی، علوم تربیتی، روابط عمومی، روزنامه نگاری، تاریخ، تاریخ و تمدن ملل اسلامی، جغرافیا، فقه و مبانی حقوق اسلامی، علم اطلاعات و دانش شناسی،علوم تربیتی، علوم سیاسی،  علوم قران و حدیث، ادیان و عرفان، تعاون و رفاه اجتماعی، زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات عربی، فلسفه و کلام اسلامی

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نورگروه تجربی

ترویج و آموزش کشاورزی، اقتصاد کشاورزی،روانشناسی، حسابداری، مدیریت صنعتی، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت جهانگردی، زمین شناسی، زیست شناسی، زیست شناسی گیاهی، شیمی محض، شیمی کاربردی، علم اطلاعات و دانش شناسی، علوم و مهندسی محیط زیست، علوم اقتصادی، علوم و مهندسی صنایع غذایی، مهندسی شیلات، مهندسی علوم دامی

در هر واحد دانشگاه پیام نور یک سری از این کد رشته محل های ذکر شده ارائه شده است و تمامی این رشته های معرفی شده در تمام واحدها موجود نیستند یعنی هر شهر یا واحد پیام نوری فقط یک سری خاص از رشته ها را داراست. می توانید جهت آگاهی بیشتر ازز رشته محل های هر واحد پیام نور با مرکز مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس بگیرید.

 برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ٩٧

داوطلبان متقاضی استفاده از دانشگاه بدون کنکور پیام نور(رشته های بدون کنکور پیام نور) می توانند جهت پرسیدن سوالات خود وثبت نام در مراکز پیام نور در سراسر ایران و انتخاب رشته ای عالی، با مشاوران درخت دانش با شماره تلفن 9099072943 بدون نیاز به کدگیری تماس حاصل نموده و با استفاده از خدمات مشاوران مجرب و متخصص درخت دانش مراحل انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور و ثبت نام خود را انجام دهند.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • ۹۷/۱۰/۲۶
  • roya hoshdar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی