مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره تحصیلی

  • ۰
  • ۰

مشاوره تحصیلی



مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی

هر چه جامعه از لحاظ امکانات پیشرفته تر می شود، نیاز انسانها برای استفاده از امکانات به مراتب روشن تر و قابل مشاهده است. در گذشته دانش آموزان اگر در هر نقطه ای از کشور که بودند، برای رفع سوال های موجود در ذهن خود جهت پیشرفت تحصیلی، باید به نزدیکترین مکان که فردی با اطلاعات یا سطح سواد بالاتر بود، مراجعه می کردند تا مشکل خود را حل می نمودند.

گاهی اوقات در بعضی از مناطق کشور به خاطر در دسترس نبودن فردی آگاه و آشنا به مسئله مجبور بودند که به راهنمایی و مشاوره افراد غیر متخصص و نا آگاه اکتفا نموده و آینده تحصیلی و حتی شغلی خود را در خطر بیندازند. یا به خاطر پرسیدن فقط یک سوال کوتاه با پاسخی کوتاه، راه درازی را طی نموده و با صرف هزینه ی زیادی(هزینه حمل و نقل تا رسیدن به مقصد و مبدأ، هزینه ارائه خدمات مشاوره ای و …) خود را به یک دفتر مشاوره تحصیلی در یک نقطه ی شهر رسانده تا از خدمات مشاوره تحصیلی بهره مند شوند.

نحوه تماس با شماره های دیجیتال 909

اما امروزه دیگر کمتر کسی حاضر است راهی را با صرف زمان و هزینه تا رسیدن به یک دفتر مشاوره تحصیلی طی نماید، و بیشتر دانش آموزان و دانشجویان کشور در تمام نقاط ایران عزیز بدون صرف زمان و صرف هزینه، فقط با استفاده از یک تلفن ثابت می توانند با مشاوره تحصیلی تلفنی از بهترین و متخصص ترین مشاوران در تمام زمینه های تحصیلی سوال خود را پرسیده و رفع ابهام نمایند و با اطمینان از صحت و اطمینان از جواب پرسش خود ادامه راه را با یقین طی نمایند. افراد می توانند با تلفن ثابت و بدون شماره گیری پیش شماره (کد) با شماره های 909دیجیتال تماس برقرار کنند

مشاوره تحصیلی تلفنی درخت دانش

گروه مشاورین متخصص و مجرب درخت دانش با کادری مجرب و با تجربه و آگاهی و اطلاع کامل در تمامی مقاطع تحصیلی، از تمامی آزمون های سراسری و استانی، مشاوره تحصیلی و درسی، ارائه برنامه ریزی متناسب با هر مقطع و خاص هر فرد، معرفی بهترین منابع برای پیشرفت درسی در هر مقطع و کنکور در پنج گروه آزمایشی، انتخاب رشته دبیرستان و انتخاب رشته کنکور، مشاوره تلفنی راجع به تمامی دانشگاه ها و مدارس موجود در کشور، مشاوره تلفنی تحصیلی در خارج از کشور، مشاوره تلفنی مخصوص تیزهوشان ، برنامه ریزی درسی کنکوریها، مشاوره تلفنی راجع به کودکان استثنایی و …. برای ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره علم دوستان ایرانی آماده پاسخگویی به تماس های تلفنی شماست.

راههای ارتباط با مشاوران مجرب درخت دانش،

از طریق تلفن ثابت منزل بدون نیاز به کد گیری در تمام نقاط کشور با تلفن 9099072943 تماس گرفته و سوالات خود را از مشاوران ما بپرسید. و ادامه راه پیشرفت تحصیلی خود را با اطمینان کامل به درخت دانش بسپارید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش


1


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی